دانشجویانی که xa0درس مبانی سازمان ،خلاقیت و کارورزی xa0با اینجانب دارند می توانند نظرات خود را نسبت به چگونگی برگزاری کلاس ، نمره ی میانترم و ... در همین وبلاگ ارسال نمایند ....